Berita Harian: MukaDepan

Berita Harian: Sukan

Friday, March 26, 2010

ABOUT ME...

Nama saya Emil Atirah binti Hamdan.nama manja saya aimieyl.saya lahir pada 26 oktober 1992 pada jam 10.15 malam di klinik desa kampung stoh/rambungan.saya mempunyai 4 adik beradik.saya merupakan anak sulung.saya sekarang sedang mencari pekerjaan sementara menunggu keputusan untuk melanjutkan pelajaran.saya amat menyayangi keluarga saya.adik saya yang pertama bernama halib.dia berumur 13 tahun.sekarang dia menuntut di sm pendidikan khas batu lintang.adik saya yang kedua bernama zarol.dia sekarang berumur 9 tahun.dia sekarang menuntut di sk stoh,lundu.manakala adik saya yang bongsu bernama norfaiezah.dia berumur 3 tahun.

sekolah terakhir saya adalah sm teknik matang.saya mempunyai ramai sahabat baik tidak kira lelaki atau perempuan.di sekolah ini saya mengambil jurusan perdagangan.








tahuntempattahap pengajian
19981999sk stoh,Lundu,SarawakUPSR
2005smk Lundu,SarawakPMR
2008sm teknik matang,Kuching,Sarawak
SPM


6 comments:

  1. ok dapat molah bisnes kelak..jual kek he3

    ReplyDelete
  2. asalalmualaikum aimieyl dah mahir menggunakan blog nak..senang buat homework kelak he3

    ReplyDelete
  3. aduh kamek c dapat chat kitak orang..dah coba pasword pun c mauk

    ReplyDelete